donderdag, november 30, 2006

Ziekenboeg

Het is hier wel bingo zeg!
Maandagavond werd H. van het ene op het andere moment ziek. Buikgriep dus.
Das niet prettig. Hij is dus dinsdag en woensdag thuis geweest (dat wil heel wat zeggen, want hij is nooit ziek) en is vandaag weer begonnen, MAAAAAAAAAAAAR afgelopen nacht werden we wakker gehouden door Jesco. Overgeven en diaree, nu is hij dus aan de beurt. We zijn een groot deel van de nacht in de weer geweest met bedden en kleding verschonen. En vanmorgen kon hij dus niet naar school. Ik heb Yanouck weggebracht en ben toen ik terug kwam meteen mijn bed maar weer ingedoken, wat voelde ik me slecht zeg! Eerst nog ff wat met Jesco geklungeld (verschonen van pyama en zo) en uiteindelijk is hij ook bij mij in bed komen liggen. Daar hebben we het met zn 2tjes volgehouden tot 11.30 uur. Best wel knap, maar ik ben nog steeds niet fit helaas. Ik moet straks nog werken, dus dat zal een zware avond worden.
Ik hoop dat het snel over is allemaal en dat het hierbij blijft. Ik heb hier namelijk niet zoveel behoefte aan en al helemaal niet zo rond de sinterklaas.

2 opmerkingen:

Effe Uppen zei

Ik begin me bijna af te vragen waar het niet heerst. Het wordt tijd dat het goed gaat vriezen. Alhoewel ik liever warm weer heb. Maar laat de bacterietjes maar eens goed kapot vriezen. :)

MissNonsens zei

nou echt wel. Ik ben ook veel te bang dat ik dit zelf ook krijg. Ik hoop maar van niet!