woensdag, december 06, 2006

Klussen

Jaja, ook ik ben net als menig collega aan het klussen.
Niet zo'n grote klus, maar ik ben bezig met het kleinste kamertje van ons huis!
Hahahahaha, ja , inderdaad, het toilet.
Afgelopen weekend heb ik de muren ge egaliseerd en vanmorgen de kozijnen in de grondverf gezet. Dan kan ik het vanavond aflakken en dan ff zorgen dat ik plafonddelen ga kopen en dan kunnen die er ook in voor een mooi verlaagd plafond inclusief inbouwspotjes.
En dan vanaf de tegels tot aan het plafond een mooi behangetje erin en dan afwerklijsten erin en klaar is Daan. Dan is ons toilet weer helemaal opgepimpt!

8 opmerkingen:

Smitsky zei

Dus wel behang he? FOTO!!

Blondie Power zei

foto's foto's.!!!!

MissNonsens zei

Ja, als het klaar is maak ik ff een foto hoor!

The world according to El zei

De moeten je voortaan maar Nico noemen, ben jij even een klus wonder, respect!!!!

MissNonsens zei

Het schiet al wel op.
Het kozijn is nu ook geverft en het plafond zit erin. Nu snel behangen en de spotjes in het plafond, kleine afwerkingen en dan de boel weer opleuken!

Tummetje zei

Uhm hoe vaak heeft MissNonsen DAN in haar blog staan :)

Ben benieuwd hoe het geworden is. Hoop dat je foto hebt van de ouwe en natuurlijk de nieuwe. Kunnen we kijken wat we mooier vinden.

Blondie Power zei

zeg uuuuhhh nou nog in dat kleine kamertje bezig?? Allemachtig zeg.. dan wil ik de rest van de kamers niet weten... :-)

elbakero zei

Maak je wel een foto als het kamertje leeg is?