woensdag, november 08, 2006

Zwangere mutsen!

Hier ff een korte update.
Er heerst hier een klein beetje spanning.
Mijn schoonzusje (vrouw van mijn "kleine broertje") is aan het bevallen. Ze was eigenlijk 2 november uitgeteld (ja, op Jesco zijn verjaardag) , maar gelukkig (mag ik eigenlijk niet zeggen he) was er toen nog niks aan de hand. Gisteravond werd ik gebeld rond 19.00 uur dat ze naar het ziekenhuis gingen want het was 's nachts al begonnen en nu waren de weeën om de 3.5 minuut. Spannend, spannend, ik zei al: je belt maar als "puk,( zoals het kleintje liefkozendgenoemd werd) geboren is, al is het midden in de nacht!!! Ik kan natuurlijk niet wachten op het verslag en wat het nu werkelijk is. Maar ja.................. op dit moment is er dus nog steeds niks. Vanmorgen had mijn broertje gebeld en vertelde dat er nog maar 3 cm ontsluiting was en dat ze de vliezen hebben gebroken (daar zat al een klein beetje ontlasting in) en dat er een infuus aangesloten zou gaan worden. Het kleintje wordt vandaag geboren!! Maar hoelaat??? We wachten in vol spanning af. Meer kunnen we niet doen.
Vanmorgen om 9 uur is ook een vriendin van ons (vrouw van Harm zijn neefje), uitgeteld op 3 november, vertrokken naar het ziekenhuis om ingeleid te worden,....................
Dat worden dus misschien wel 2 baby's op 1 dag!!!
Zodra er nieuws is dan meld ik me wel weer!

1 opmerking:

Smitsky zei

En???????? Al neis???