donderdag, november 09, 2006

Jahoor, het is gebeurd!


Daar ben ik dan met weer een update.
Gistermiddag om 15.35 uur ben ik tante geworden van een klein meiske.
Ze heet Noah en is 3040 gram. Alles zit erop en eraan en het is een mooi popje. Doordat ik vanavond moet werken en niet tot vrijdag wilde wachten ben ik gisteravond nog ff (4 uur rijden) naar de nieuwbakken ouders gereden om hun meiske te bewonderen. Nou ze hebben werkelijk hun best gedaan om er iets van te maken.
Tijdens mijn reis naar Winterswijk werd ik gebeld door Chris. Zijn eerste vraag was: en??? Hebben we gewonnen??
Nee, dus. Zij zijn dus ook gisteren de trotse ouders geworden van een dochter genaamd Laura.
Laura weegt 8.5 pond en ook daar gaat alles goed.
Helaas kon ik gisteren dus daar niet meer gaan kijken en gaan we daar vrijdagmiddag maar heen. De kids zijn ook supertrots en dat is wel erg leuk om te zien!!

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Gefeliciteerd Tante! "Noah" een erg mooie naam!!

Anoniem zei

Mooi poppie! Op naar de volgende baby en dan wel weer een foto, he?

The world according to El zei

GEFELICITEERD TANTE DANIELLE EN OOM HARM