maandag, november 20, 2006

En weer een weekend voorbij!


Wat gaat de tijd toch snel. Zo denk je dat je lekker weekend hebt en zo is ie alweer voorbij!
En wat hebben we nu eigenlijk gedaan vraag je je dan af? ................................ Nou dat is niet zo heel veel.
Vrijdagavond gewerkt tot 0.00 uur en zaterdag eerst lekker uitgeslapen met z'n allen en een paar boodschapjes doen terwijl de kids naar de aankomst van sinterklaas keken uiteraard. 's Middags zijn we zelf naar de Zuiderkade en later naar de Beursstraat geweest voor Sinterklaas met zijn gespuis, uiteraard de kids in gepaste kledij. Het was dit jaar leuker dan andere jaren vanwege andere organisatie, ...... nou, deze mag blijven!
We hebben daarna nog ff wat gedronken bij het voorhuys en toen op huis aan en lekker niks doen (lees: op de bank hangen).
Zondag ook lekker uitgeslapen en daarna de boel bij elkaar rapen, want H. moest weer een wedstrijd handballen. Helaas hebben ze de wedstrijd weer uit handen gegeven zoals wel vaker dit seizoen. Daarna met een aantal van het team bij een teamgenoot op kraamvisite. Dat was erg gezellig!
En als je dan thuis bent is de zondag ook al bijna weer voorbij,......... tjonge jonge wat vliegt de tijd! Er mogen van mij wel 40 uur in 1 dag zitten en volgens mij kom ik dan nog tijd te kort!

5 opmerkingen:

Blondie Power zei

Sinterklaas met zijn gespuis?? Nou ja zeg..... gespuis... tjsss ....

MissNonsens zei

Het wil niet zeggen dat het slecht gespuis is, hahaha.
Je deed het geweldig! :)

Smitsky zei

Ja, dat "gespuis" weet de boel wel aan de gang te houden ;-)

maar jij komt dus ook altijd 16 uur tekort in een dag... lastig he?

The world according to El zei

Heb ik ook altijd last van, ik kom werkelijk nergens aan toe en heb soms het gevoel dat ik achter alle feiten aanloop

Blondie Power zei

hahaha ik hobbel altijd achter de feiten aan!!