maandag, november 27, 2006

Het was me het weekend wel weer!


ZO, ik ben weer aan het bijkomen van een ongelovelijk druk weekend.
Het begon vrijdag al:
Vrijdagmorgen werken en vrijdagmiddag hebben we nog 3 vissen gekocht in Heerenveen voor in de vijver. Om 18.00 uur moesten we verzamelen bij Hemmies Kitchen voor het teamuitje van het managementteam. We hebben daar met z'n allen gekookt en daarna, maar ook tussendoor lekker gesnoept van de hapjes. Er is van alles gemaakt van gemarineerde garnalen, pruimen met geitenkaas omwikkeld met spek, sushi, zelfgemaakte pasta met bolognese saus, quiche, brownies en tiramisu. Ik was zelf wat minder gecharmeerd van de sushi, die er overigens wel geweldig uitzag! Na het eten hebben we nog lekker ff koffie gedronken en zijn we nog met een aantal naar het Voorhuys gegaan. Ook dat was erg gezellig.
Zaterdag zijn we op tijd richting Zwolle gegaan en onderweg bleek dat de N50 net weer geopend was voor verkeer. Ze stonden daar nog met 2 cameraploegen te filmen, dus wie weet zijn we nog op tv geweest.
In Zwolle zijn we eerst maar eens even wezen kijken bij Tuinland in Zwolle. We hebben weer veel gezien, maar niks gekocht, dat is best wel knap vind ik zelf.
Daarna nog ff snel de stad in voor een paar nieuwe schoenen voor mijn mannetje, die liep nog steeds op zijn zomerschoenen rond. Ook daar zijn we voor geslaagd.
Toen was het tijd om H. af te zetten in de kantine van de handbal. Daar werd het sinterklaasfeest gevierd en hij praat de boel dan al jaren aan elkaar. Ik ben in de tijd die hun nog nodig hadden om voor te bereiden met de kids naar de preanatal gegaan. Uiteindelijk niks gekocht omdat er wel 30 mensen voor 1 kassa stonden te wachten en ik had geen zin om daar op te wachten.
Om 16.00 uur werden de kinderen verwacht bij de handbal kantine en ging het feest van start.
Het was erg gezellig.
Na afloop van dit festijn konden we de auto weer in en op naar het volgende adres, ditmaal in Winterswijk, want we hadden ook nog een kinderverjaardag. En na de verjaardag zijn we ook nog weer ff bij Noah wezen kijken. Al met al een latertje. Gelukkig hoefden we niet meer helemaal naar huis, maar zouden we bij H. zijn ouders slapen.
Zondag eerst wat uitgeslapen tot ca 10 uur en rustig ontbijten. Om 12 uur weer in de auto gestapt omdat H. moest handballen (nou ja, het leek wel hakken en zagen) in Wijchen.
En 's avonds heb ik nog gewerkt tot 0.00 uur. Pffffffffff, vandaag maar ff bijkomen.

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Da's zeker knap...kijken en niet kopen in tuinland...

Al bijgekomen van je busy weekend?

The world according to El zei

druk druk druk, vind je het niet vervelend dat je vijver helemaal in Heerenveen ligt?

Blondie Power zei

en dan zeggen ze dat ik altijd druk ben... dûhhh...