donderdag, januari 25, 2007

eindelijk weer een post

Hier is weer eens een post van mij.
Het is alweer even geleden dat ik wat geplaatst heb.
Ik ben de laatste tijd erg druk geweest met andere zaken en heb dus geen tijd gehad om een verhaaltje te typen. Ik heb in ieder geval het idee dat ik erg druk geweest ben, maar ik kan eigenlijk niet echt zeggen waarmee, want dat zou ik niet weten, hahaha.
Morgenvroeg om 8.00 uur moet de auto naar de garage voor een grote beurt en de APK keuring, dus we duimen dat ie er weer door komt zonder al te veel gebreken. Ik vind dit altijd van die dingen die zonde van mijn geld zijn. Daar had ik ook andere dingen voor kunnen doen, maar ja, het is helaas verplicht en dan doen we dat ook maar!
Verder niet zoveel plannen voor de komende dagen, want deze staan in het teken van werk!
Harm heeft open dag op school en dan moet hij dus vrijdagmorgen de boel opbouwen en van 14.00 - 21.00 uur en zaterdag van 09.30 - 12.30 uur is het publiek welkom. En ik moet zaterdag en zondag werken van 15.30 tot 0.00 uur. Dus tijd om iets te ondernemen hebben we niet echt. Ach ja, volgende week beter!

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Mooi, dan zie ik je zaterdag wel ;-)

The world according to El zei

Ik ben op de open dag geweest, het zag er allemaal prachtig uit hoor!!

MissNonsens zei

Heb je mijn hubbie nog gezien?
Hij was strak in pak gisteren en vandaag. Zelfs de stropdas ontbrak niet!

Kitty zei

Inderdaad, ikke maar kijken maar nee hoor, geen post van een van de gezelligste familie's van NL.
Strak in pak?? Dat zou ik wel eens willen zien, ik ken meneer nl alleen in zwembroek. hahaha

Tummetje zei

Werk ze!!!!