maandag, januari 08, 2007

Afgelopen weekend..........

Zo, ik heb het huis weer voor me alleen, alles is weer naar school. Wat een verschil,......... 's morgen moet je nu wel vroeg opstaan, maar je hebt ook eindelijk tijd om iets te doen. En dan die rust,................................................... genieten gewoon!
Afgelopen zaterdag was mijn familie dus hier. Rond de middag waren ze paraat.
We zijn 's middags nog ff lekker de Lange Nering door gelopen. En 's avonds hebben we lekker zitten gourmetten. Het was een erg gezellige dag met uiteraard wel zijn "emo" momenten.
Gisteren zijn we een beetje op tijd (lees 10 uur) opgestaan en na het ontbijt en zijn we richting Steenwijk gereden naar het zwembad. Dat was erg gezellig. Yanouck redt zich prima en is binnen een mum van tijd met andere meisjes aan het spelen en van de glijbaan af en zo.
En wonder boven wonder was zelfs Jesco gisteren nergens bang voor. Hij ging alleen van de glijbaan, sprong van de startblokken,..... enz. Uiteraard wel met 1 van ons in de buurt, maar toch. Het is geweldig om de kids zo te zien genieten. Moeten we maar eens vaker gaan doen.
Na het zwemmen zijn we nog even bij vrienden langs geweest die vlakbij Steenwijk wonen. Ook dat was weer leuk. De kids waren lekker aan het spelen met z'n 3-en en wij konden weer helemaal bij kletsen. Het was een geslaagd weekend!

2 opmerkingen:

The world according to El zei

Heerlijk he? alles weer naar school. Het was zalig 2 weekjes uitslapen en kalm aan doen, maar alles weer gewoon is ook wel fijn.

Blondie Power zei

Het is vandaag mijn eerste morgen weer alleen thuis (die andere moest ik de hele werken) en tering zeg.. ik weet niet wat mij overkomt.. Serene rust.. ik heb de radio maar belachelijk hard aan staan...hahahaha