woensdag, februari 07, 2007

Loop wel, maar niet hard!

Het is weer tijd voor een verhaaltje op mijn blog.
Het vorige verhaal ging over de auto die gekeurd moest worden en die is er zonder al te veel kosten af gekomen gelukkig.
En nu zal ik even vertellen waarom ik niet hard loop.
Ik ben namelijk gistermorgen naar de dokter geweest om spataderen weg te laten spuiten.
Dit was de eerste keer dat ik dit liet doen en dan spuiten ze eerst met een kleine hoeveelheid om te kijken hoe je lichaam erop gaat reageren. Ik moet 13 maart terug komen voor een zwaardere dosering. Ik heb geen pijn, ook niet gehad trouwens, maar ik zit van mijn tenen tot bijna mijn lies in het verband. Ik kan mijn knie dus bijna niet buigen en loop dus nog vreemder als normaal, hahaha. Dit gaat 2 weken duren en dan mag alles eraf.
Mijn moeder is maandag hier gekomen om me bij te staan en zou als dat nodig was de rest van de week blijven logeren, maar ze is net vertrokken naar huis. Ik red me al wel weer en ze had onder voorbehoud een afspraak bij de tandarts morgen en daar gaat ze maar gewoon heen. Ze kan hier toch ook niet zoveel doen.
Vandaag heb ik nog lekker een rustdag en morgen en vrijdag weer werken!

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Je bent een bikkel!!

Tummetje zei

Nog even en je kan korte rokjes dragen :-) Dan heb je weer van die prachtige benen.

The world according to El zei

ja korte rokjes en dan H. steeds van je af moeten slaan :-)

MissNonsens zei

Hahahahahaha, ik in korte rokjes!
Ik heb nog nooit zo hard gelachen.

elbakero zei

Lijkt me geen fijn gevoel, maar ik heb al gehoord dat het tot nu toe nog wel mee is gevallen. Gelukkig maar.
En ik zal niet van die rare opmerkingen maken nu.