vrijdag, januari 05, 2007

De dag van morgen.........

Ik ben op het moment druk bezig met voorbereidingen.
Morgen komen mijn moeder, broertje, schoonzus en nieuwbakken nichtje bij ons.
Morgen zou het namelijk de verjaardag zijn van mijn vader, helaas is hij in juni overleden.
Wij hebben als gezin gekozen om die dag bij elkaar te zijn en om iets gezelligs met een randje te gaan doen. We hebben met z'n allen gekozen om te gaan gourmetten. Oftewel tijd voor elkaar en tijd om te praten. Het zal een moeilijke dag worden voor allemaal denk ik. We worden weer even met de neus op de feiten gedrukt. Uiteraard missen we hem allemaal vreselijk en dan helemaal rond deze tijd van kerstdagen en oud en nieuw. Hij was altijd diegene die de kar trok en nu moeten we hem zelf trekken.

6 opmerkingen:

Smitsky zei

Heel mooi, met de familie bij elkaar...

Heel veel sterkte!!

Blondie Power zei

Wat gaat de tijd snel hé..
sterkte morgen!

The world according to El zei

Dat is zo fijn, om zo samen met je familie iemand te herdenken.
Dan is je vader weer even heel dicht bij....

Effe Uppen zei

Ik denk ook dat het heel belangrijk is om juist op zulke dagen bij elkaar te komen. Herinneringen ophalen, steun van elkaar krijgen.
Je kunt niet zonder he?

Simone zei

op zo een dag moet je nooit alleen zijn en is familie nog 100x belangrijker!

Sterkte

Nance zei

Heel veel sterkte. Op momenten als deze is het heel belangrijk om samen te zijn.