zondag, maart 01, 2009

Verjaardag gevierd


Gisteren hebben we alvast mijn verjaardag gevierd van as donderdag. Aangezien hubbie morgen vertrekt op werkweek met zijn studenten naar Oostenrijk en pas zaterdag terugkomt leek het ons (lees mij) beter om mijn verjaardag gisteren al te vieren. Het was een erg gezellige dag. De eersten kwamen gistermiddag om ca. half 1 en om half 4 vannacht gingen de laatsten weer naar huis. Ik ben erg verwend met mooie cadeaus. Ik heb 2 mooie buitenschilderijen gekregen en 3 bedels voor aan mijn armband van hubbie en de kids. Ook alvast een mooie tekening van Jesco. Verder heb ik nog een lekkere parfum gekregen van mijn schoonouders en een mooie pandora ketting van mijn moeder en haar vriend. Verder ook nog verwend met een paar mooie bossen bloemen en een cadeaubon van de drogist. Best een hoge score als je weet dat we aan bijna niemand van de volwassenen meer cadeaus geven. Dit scheelt erg veel zoekwerk en belachelijke dingen in de kast of op de zolder. Wij vonden het zo'n heen en weer gegeef dat we besloten hebben om het voor de volwassenen maar af te schaffen in overeenstemming met iedereen. Je weet toch bijna nooit iets. Tenminste ik niet, dat komt altijd pas na mijn verjaardag, haha.
Nu is alle rotzooi weer opgeruimd en kunnen we lekker op de bank hangen om bij te komen en vanavond maar weer op tijd ons mandje in. Als je ouder wordt lijkt het toch allemaal wat minder soepeltjes te gaan, hahaha.

3 opmerkingen:

Simone zei

eigenlijk mag ik niet reageren :).

je bent idd heerlijk verwend zeg, pandora style??? :p.

en nu een weekje rustig, kids op school en hubbie op pad?

Veel plezier.

Mijn dagboek zei

skat leeftijd komt met de jaren..
maarre ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
en ik ben heel blij voor je dat je nog zo lekker bent verwend.
geniet er maar van . gr mij

Smitsky zei

Nog niet eens echt jarig en nu al verwend... ;) Het is je gegund!