maandag, maart 09, 2009

Afgelopen week

Even weer een update over afgelopen week. Maandagmiddag hebben we Harm uitgezwaaid, want die ging op werkweek naar Oostenrijk. Daar hebben mensen de kids de kop gek zitten maken dat we dan ook wel naar de McDonalds zouden gaan en dat was een enorme straf (NOT) en dat hebben we woensdag dan ook maar ff gedaan. Donderdag was dan de werkelijke dag van mijn verjaardag. De kids hebben 's morgens nog gezongen en ik kreeg nog 2 zelfgemaakte schilderijen en een bon van de fleurop zodat ik hier zelf nog iets moois voor kon uitzoeken.
De kids bleven over op school zoals iedere donderdag en ik ben met 2 collega/vriendinnen G en L wezen lunchen bij van der Valk. Het was heel gezellig en de lunch was ook heerlijk. We hebben genoten met z'n 3-en en hebben gezegd dat we dit vaker zouden moeten doen.
's Avonds ben ik samen met de kids bij pizzeria Da Enzo wezen eten. Ook dat was heerlijk. Daarna 's avonds nog koffievisite gehad en al met al was het een heerlijke geslaagde dag.

Vrijdag hebben we nog lekker aan kunnen klungelen met z'n 3-en en zaterdagmorgen om 07.45 uur konden we Harm al weer ophalen van zijn ski trip. Hij heeft eerst zijn beleefde avonturen verteld en is daarna zijn bed maar ingeschoten. Hij was nog steeds niet helemaal fit.( Hij heeft helaas de hele week last van zijn maag gehad)

Gisteren was het weer zo heerlijk dat we naar het Kuinderbos zijn gereden. We hebben daar heerlijk gewandeld en de kids hebben heerlijk kunnen ravotten samen met Kwak. Dat is de logeereend van school welke dit weekend bij Jesco mocht logeren.





Nu nog een paar dagen genieten en dan zit mijn sabbatical er weer op. Collega's zoek dekking vanaf zondag ben ik weer van de partij!

4 opmerkingen:

Nance zei

Man wat is dat snel gegaan zeg maar volgens mij heb je het erg leuk gehad. Dat zal zondag wel weer even wennen worden!

Smitsky zei

Jaaa, die lunch is voor herhaling vatbaar!

Zondag ben ik er niet, is maar goed ook, denk ik. Hihi..

elbakero zei

Wat vliegt de tijd toch!

Ach, nog maar 5 jaar en dan ben je al weer aan de beurt :-)

Mijn dagboek zei

gave foto s heb je gemaakt..
had je wel een eitje bij je lunch?
gr mij