zondag, maart 22, 2009

Huisdier


De vraag om een huisdier is hier weer begonnen. De kinderen willen graag een beestje in huis om te aaien en te knuffelen, maar geen hamster, want die zijn te klein. Het moet dus iets anders, iets groters worden. Nu hebben we bij de dierenwinkel een hok met ratten gezien en dat lijkt ze wel wat. Die kun je tam maken en zijn niet te klein. Nu dacht ik nog een hok te hebben van de voormalige hamster, maar deze is dus verdwenen. Ik kan het me niet voorstellen dat we hem weggegooid hebben, maar toch............onvindbaar. Nu zijn we dus zoekende naar een andere kooi. Wanneer iemand nog een hok in zijn of haar schuur heeft staan waar niks mee gedaan wordt houden we ons aanbevolen.

4 opmerkingen:

Mijn dagboek zei

IK BEN ALS TE DOOD VOOR MUIZEN EN RATTEN . VINDEN ZE EEN POES NIET LEUK???? IK HEB GEEN KOOI VOOR JE. WEL EEN KONIJNEN HOK MAAR DAAR KRUIPEN DIE BEESTEN ZO UIT. GR MIJ

The world according to El zei

Brrrr, hier hebben ze ook wel eens gevraagd om een rat of een hamster maar alles wat kleiner is dan een kat komt er niet in. Helaas geen kooi maar als ik iets weet dan hoor je het!

Simone zei

tamme ratten zijn heel lief en vet cool!!!!

wij hadden een voiliere achtige kooi voor ze, heel vet. maar deze inmiddels verkocht!

maar doen hoor!!!

daydreamer zei

Cool, een rat! Dat is origineler dan een poes. :P
En nee, ik zit niet zo in de huisdierenscene, dus heb geen hok voor je. :S