woensdag, maart 18, 2009

En maar weer een een bloggie

Er werd mij vanmiddag gezegd dat ik weer eens een nieuw berichtje moest posten omdat dit al wel weer erg lang geleden was. Dit klopt.
Ik heb alleen niet zo veel te vertellen. Ik ben druk met van alles en toch niks en heb op mijn manier nergens tijd voor. Mijn sabbatical had nog wel 4 weken langer mogen duren.
Het werken is zondagavond weer begonnen en mijn eerste 3 dagen zitten er alweer op. Jeetje wat ben je weer snel gewend.
Verder heb ik van hieruit weinig te melden. Tot de volgende keer!

Tot slot nog ff een leuk filmpje want dat breekt zo lekker je blog:

3 opmerkingen:

Mijn dagboek zei

he he eindelijk wat te lezen.
zijn jullie nog geslaagt met gluren?? en werkse meid gr mij

Smitsky zei

Ja, dat werd wel weer even tijd he?

Lekker weer aan het werk ;)

The world according to El zei

Ik mocht het genoegen smaken om bij je eerste werkdag na je sabbatical aanwezig te zijn, maar was toch best gezellig?