woensdag, oktober 11, 2006

En dan meteen nog maar een post erachteraan!

Nu dan even nog meer dingen die me bezig hebben gehouden de afgelopen dagen.
Ik ben gisteren een mooie tijd zoet geweest om een vakantie uit te zoeken voor mijn mannetje en mij. We wilden er graag een weekje tussenuit met z'n 2-en. De kids mogen bij Harm zijn ouders en bij mijn moeder logeren, dus dat was een goed idee.
Na lang zoeken en veel wikken en wegen heb ik gistermorgen de reis geboekt en we gaan dus naar Turkije, naar een heerlijk 5* hotel met alle luxe en All-In. We weten nog niet precies welk hotel, maar dat is een verassing. En ik moet eerlijk bekennen dat het me niks uitmaakt omdat de zekerheid er is dat we er in luxe zitten, dus toe maar. Soms moet je enige risico durven nemen. Toch?
Gisteren moest ik dan van 15.30 uur tot 0.00 uur werken en dan vanmorgen op de peuterspeelzaal meedraaien, pffffff dat valt niet mee zeg. Vanmiddag hebben we meteen Yanouck haar kinderfeestje gehad. We zijn met 10 meiden naar Balleboe geweest op Urk. Wat hebben die meiden genoten zeg! Heerlijk. Moe en voldaan waren we rond 17.00/17.30 uur weer thuis. Nu ga ik dus lekker ff bijkomen op de bank en ff zappen. Tot de volgende post!!!!

4 opmerkingen:

elbakero zei

Toe maar weer, op vakantie. Geniet er lekker van. Zoveel tijd heb je volgens mij niet met z'n tweetjes!

Blondie Power zei

nou idd.. als ik jou bloggies lees.. pfff dat gehannes met die kinderen.. ;-)
Nee leuk man!! Wel altijd druk die verjaardagen, maar wel beregezellig natuurlijk!!

Smitsky zei

lekker naar de zon!!! Geniet ervan en een SAS week he?

Tummetje zei

Wat ben ik blij dat ik nog geen kinderen heb. Op dit moment ben ik daar veel te egoistisch voor. Tja terwijl sommige denken dat ik al een zoontje heb.