donderdag, september 21, 2006

How is live?

Zo, mijn eerste verhaaltje komt op mijn blog te staan.
Eigenlijk had ik nu bij de herhalingsdag van de BHV-cursus moeten zijn, maar wat wil het geval:
ons kleine gebakje is ziek. Heeft de hele week al behoorlijke koorts en als hij ziek is wil ik hem niet achter laten bij een oppas. Dan wil hij toch het liefst bij papa of mama zijn en absoluut niet bij een oppas, dus ik heb mij afgemeld voor de cursus. Hoort erbij als je kids hebt vind ik.
Verder heb ik eigenlijk ook niet zo heel veel te vertellen, ik kon de tijd die ik nu thuis moest doorbrengen ook nuttig besteden. Ik heb allerlei zaken afgehandeld omtrent het overlijden van mijn vader op 3 juni jl. Nu is bijna alles afgerond. Dat geeft weer wat lucht. pffffffffffffff.
Na dit korte verhaaltje ga ik maar weer terug naar onze zoon, want hij roept weer!

2 opmerkingen:

Smitsky zei

En is hoe is het nu dan met het kleine gebakje..Liam...ik blijf het een mooie naam vinden ;-)

MissNonsens zei

Hij knapt weer op.
Vanmorgen was hij voor het eerst koortsvrij. Dus hij knapt eindelijk weer op!!