maandag, september 25, 2006

Heerlijk een dagje weg geweest!


Gisteren zijn we een heerlijk dagje weg geweest met mijn schoonouders, zwager, schoonzus en neefje.
Mijn schoonouders hadden alles geregeld en we moesten om 10.30 uur in Epe bij de Wissel zijn.
De kids wisten van niks en het was dus echt een verassing waar we heen zouden gaan.
Toen we eenmaal op de parkeerplaats stonden hadden ze nog niks in de gaten, hahaha.
Eenmaal binnen was het natuurlijk dolle pret! We hebben allerlei dieren gezien en de kids zijn naar de poppenastvoorstelling geweest en ze mochten geschminkt. Ook aan eten en drinken ontbrak niks. Ook was er nog een speeltuin en die mag je ook niet missen natuurlijk. Na dit plezier in het dierenpark zijn we in Epe nog lekker uit eten geweest. Heerlijk was het!
Het was echt een dag ff lekker rustig genieten. Eenmaal thuis was het inmiddels 21.15 uur en voor de kids de hoogste tijd om naar bed te gaan. Wij volgden niet veel later, we waren kapot!
Dit betekende voor vanmorgen dat Yanouck om half 8 niet wakker was en eigenlijk ook niet wakker wilde worden, maar helaas pindakaas.......... ze moest naar school, dus ze had geen keuze. Vanavond maar weer op tijd, dan kan ze slaap inhalen.
Jesco daarintegen was vanmorgen pas om 9.30 uur wakker. Kom ik op zijn kamer zegt hij: "mama, waarom heb jij je kleren al aan?" Zeg ik: "omdat ik al wakker en beneden was" Zegt hij weer: "maar het is toch nog vroeg?" Ik weer : "Nee, schat je mag al uit bed hoor!!" hahahaha, de grapjas.

1 opmerking:

Blondie Power zei

nou dat zeggen die van mij nooit.. eentje begint direct al te kraaien: maaaamaaaa wanneer gaan we eruit??