donderdag, september 28, 2006

Daar gaan we weer!

Zo, nog ff snel een stukkie schrijven.
Ben druk geweest de afgelopen dagen, maar vraag me niet waarmee,......................
Ik heb het gevoel dat ik niet zo heel veel gedaan heb, maar de dagen waren ook maar zo weer om. Maandag en dinsdag werken, gisteren lekker niks, dus heb ik staan strijken (bleeeeh, wat een rotwerk, maar hoort erbij). Ik hoefde alleen Jesco van de peuterspeelzaal op te halen om half 12, want Yanouck ging na schooltijd direct met een vriendinnetje mee spelen, heel handig. Dus Jesco en ik hebben gezellig met z'n 2-en een broodje gegeten. Hij koos een boterham met speculaasjes, de lekkerbek, van wie zou hij dat toch hebben, hahahaha. Daarna heb ik ff met een boekje (lees roddelblad) op de bank gezeten en bedacht me dat ik beter het avondeten vast klaar kon gaan zetten. Yanouck moet van 16.00 tot 17.00 uur naar streetdance en Harm komt alleen tussen 17.00 en 18.00 uur thuis om te eten en moet dan alweer voor de klas staan! Dus het is altijd haastje repje op woensdag. Het enige voordeel is dat we op woensdag dus mooi vroeg klaar zijn met eten en dan kunnen de kids lekker rustig onder de douche, hebben ze ff tijd om wat te spelen. En dan 's avonds lekker op tijd naar bed. Vanmorgen ben ik even lekker wezen shoppen in de Lange Nering. Ik moet nog wat hebben voor Yanouck haar verjaardag, maar waar ik voor op pas ging was al uitverkocht, helaas. We moeten dus nog ff wat anders gaan bedenken.
Verder doe ik vandaag niet zo veel. Ik moet van 15.30 tot 0.00 uur werken en dat is meer dan genoeg.

3 opmerkingen:

Smitsky zei

tuuuuteretuu, wat bin jie toch druk ouwe...;-)

Simone zei

Hey, kom eracht dat jij er ook een hebt :)

we komen niet meer onder elkaar uit he al die mp collega's haha! zelfs in prive houden we elkaar scherp in de gaten :)

elbakero zei

Jij, bezig bijtje. Niet eens vermeld dat je je leuke collega nog bent tegengekomen tijdens het shoppen. Soms kan werk een heerlijke vlucht zijn.