vrijdag, september 22, 2006

En weer vrijdag!

Vanmorgen Yanouck naar school gebracht en even snel de keuken gepoetst en dan zo nog even wat strijkgoed wegwerken en dan is het weer zover en moet ik weer werken. Om 12 uur moet ik beginnen. Yanouck heeft vanmiddag een verjaardagspartijtje van 2 meiden uit haar klas. Ze vieren het samen en naar wat ik gehoord heb gaan ze naar het Kuinderbos gaan daar gaat iets van start over de herfst. We horen vanavond wel hoe het geweest is.
Jesco zit maar te vragen wanneer hij weer prikkels krijgt (oftewel wanneer H. zijn haar weer gaat knippen), nou misschien wil hij het zo eerst wel ff doen als hij wakker is. En dan wat te doen vanmiddag als mannen onder elkaar he, dat was gisteravond ook de vraag. Ze zouden natuurlijk met z'n 2en iets kunnen ondernemen. Naar de kinderboerderij of zo................ Jesco zou het geweldig vinden, maar ja dat is nog ff afwachten, daar moet H. maar net zin in hebben.
Maar goed, straks dus weer werken, ik heb een aantal gesprekken in petto, maar of ik overal aan toe kom, dat met je altijd maar afwachten. Tot 20.30 uur vanavond en dan mag ik naar huis. H. moet vanavond weer voor de eerste keer trainen ( dat zal wel spierpijn worden denk ik). We hebben dus weer een behoorlijke planning voor vandaag. We zien wel wat ervan terecht komt.

Geen opmerkingen: