vrijdag, juni 01, 2007

Weekje vakantie

Ik heb nu dus lekker een weekje vakantie.
Ik heb zondag voor het laatst gewerkt en moet 5 juni pas weer beginnen.
Ik moet eerlijk bekennen dat het wel erg lekker is zo. De kids zijn maandag opgehaald door opa en oma omdat ze vakantie hebben deze week, dus zijn ze lekker gaan logeren. Kwam allemaal mooi uit, want H. is woensdag geopereerd aan zijn knie en moest daarom 's morgens om half 12 in het ziekenhuis zijn. Nu had ik alle tijd voor hem. 's Middags van 3 tot 4 was het bezoekuur, dus ik dacht om half 4 ik kijk ff om de deur of ie al terug is van de ok en dat was net het geval. Alles was goed gegaan en ze hebben zijn binnen meniscus kunnen hechten, dat is beter voor de toekomst zei de dokter. Alleen het herstel gaat nu langer duren. Normaal mag je na de operatie meteen 50% belasten, maar H. mag nu 2 weken NIET belasten en dan moet hij eerst terugkomen bij de arts en als de controle goed uitvalt, mag hij daarna heel voorzichtig een beetje belasten en dan in 4 weken opbouwen tot 100% belasten. Het gaat allemaal dus wel ff duren, maar ja................het komt weer goed! We hadden wel verwacht dat hij 's avonds na het bezoekuur toch wel mee zou mogen naar huis, maar ht heeft tot 23.00 uur geduurd voor de verdoving eruit was en hij dus eindelijk mocht gaan.
Verder komen de kids straks weer lekker thuis. Ze worden door oma met de trein naar Zwolle gebracht en daar haal ik ze op op het station. Kan ik mooi nog ff wat boodschappen doen in Zwolle. Morgen hebben we ook nog Harm zijn verjaardag te vieren en er moet dus nog monchoutaart en arretjescake gemaakt worden, lekker, lekker.

3 opmerkingen:

Tummetje zei

Het was erg gezellig!!!!!!!1

Nance zei

Joh heerlijk een weekje vakantie! Hoe gaat het nu met Harm? Heeft hij veel pijn? Laat hem maar lekker kalm aan doen. O ja nog gefeliciteerd met zijn verjaardag...was de taart en de cake lekker?

The world according to El zei

Nog gefeliciteerd, succes met zijn knie