maandag, mei 28, 2007

Pinksterweekend.



Na donderdagvond lekker te hebben gewerkt begon het weekend voor mij.
Vrijdagavond hadden we een bruiloft dus wij rond 17.30 uur hier uit het Emmeloordse weggereden richting Winterswijk. Wij dachten onderweg wel ff te stoppen bij de Mc Donalds in Heerde. Na een kwartier wachten eindelijk aan de beurt en na een bestelling te hebben gedaan kijk ik achter me of Y er al aan kwam om mij te helpen met het meenemen van de bestelling, staan er bekenden achter ons. Oh ja, ja. En wie dan zullen jullie wel denken. Nou het is voor jullie inderdaad ook een bekende namelijk Elbakero en zijn gehele familie. Ook zij waren op dit briljante idee gekomen. Hahahaha.
Na het eten dus de rit weer vervolgd richting W'wijk en daar rond half 9 de kids bij opa achter gelaten en wij op naar de bruiloft samen met broerlief en schoonzus. Wij hebben met z'n 4-en daar erg veel lol gehad en ook behoorlijk gedronken. Oepsie, hik, hik.
We zijn die nacht bij opa en oma blijven slapen en zaterdag weer terug naar huis.
Daar heeft H de stoepbanden in de tuin gelegd als afsluiting van het mooi gelegde terrasje en zijn zelfgebouwde lamp afgemaakt (dit moest allemaal versneld omdat hij woensdag geopereerd wordt aan zijn knie.)
's Avonds hadden we een aantal etters, oh nee sorry, eters bedoel ik. Dat was ook erg gezellig en we hebben heerlijk chinees gegeten met z'n allen.
Zondag heb ik heerlijk uitgeslapen en 's avonds moest ik werken, dus dan is de dag ook zo voorbij. En vandaag kwamen schoonpa en -ma de kids ophalen omdat ze daar tot vrijdag gaan logeren. We hebben het nu dan ook heerlijk rustig in huis en kunnen alles alvast voorbereiden voor de operatie van Harm woensdag en dan komt zijn verjaardag er zaterdag achteraan.
Daar moeten uiteraard ook nog de nodige voorbereidingen voor gedaan worden zoals boodschappen doen en hapjes maken, enz. Zijn eerste cadeau heeft hij zaterdag al gekregen van zijn neef en zijn gezin namelijk een mooie witte koi (zie foto).

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Zo, dus weer lekker de beest uitgehangen....;)

Een witte koi, dan heb je toch echt wel iets aparts!

H. sterkte a.s. woensdag (toch nog vlot dus..) Brrr...

Simone zei

OEOEOH jij hebt een OGON, de witte, is mijn lievelings vis onder de koi's heb altijd een gehad tot de verhuizing, heb hem wel lekker goed kunnen verkopen :) over een jaar sta je alweer versteld van hoe groot ze zijn geworden haha

elbakero zei

En die Mac was lekker!