woensdag, juni 06, 2007

Afgelopen weekend


En dat was de vakantie dan alweer. En dus ook al de verjaardag van H.
Zaterdagmorgen kwamen de kids hem wakker maken met tekeningen en een cadeautje onder luid gezang.
De tekeningen waren erg mooi en als cadeau kreeg hij een mda van ons. Precies dezelfde als ik heb omdat dat met laden en autohouder wel erg makkelijk is. Hij was er erg blij mee. Verder heeft hij ook een mooie armband gekregen.
Voor de rest was het een dartspel voor in de tuin, tuinfakkels en geld.
We hebben een erg gezellige middag en avond gehad. 's middags zijn we eerst nog een foto wezen maken van Yanouck, Jesco en Noa (ons nichtje) voor de verjaardag van mijn moeder zie foto en daarna kwam de eerste visite. Ook de avond was druk bezocht en al met al was het goed 3 uur voor we in bed lagen.
Zondag ging om half 9 de wekker omdat we met mijn moeder en broertje, schoonzusje, nichtje en wij vieren naar Kon. Julianatoren zouden gaan.
Het was namelijk zondag de sterfdag van mijn vader en aangezien wij er wel bij stil wilden staan, maar niet de hele dag stil wilden zitten hebben we voor deze optie gekozen (hoe gek dat misschien ook klinkt voor sommige mensen) Het laatste uitje wat mijn vader meegemaakt heeft ( oktober 2005), is met ons naar Julianatoren en daar heeft hij toen ook zo vreselijk van genoten dat menigeen dat heeft gehoord van hem, dus vandaar onze keus om daar weer heen te gaan. Het was een hele fijne dag met ons allen en als afsluiting zijn we met zijn allen uit eten geweest. Ik denk dat pa trots op ons zal zijn!



En dan is gisteren het gewone leven weer begonnen met het naar school brengen van de kids en ook Harm moet gehaald en gebracht worden. Ik kan de blauwe kentekenplaten van de taxi wel bestellen, hahahaha.
Maar goed, ik ben er lekker druk mee. Maar goed dat gaat ook wel weer over.

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik vind het helemaal niet raar. Op een gegeven moment kies je samen een dag uit. Op die dag sta je dan samen met je familie nog even langer stil bij je vader.

Ik weet zeker dat hij heel trots op jullie zou zijn :)

Tummetje zei

Ik weet wel zeker dat hij trots op jullie is. Geweldige mensen jullie met zijn allen.

Effe Uppen zei

Hoezo gek. Een dag stil staan bij zoiets doet iedereen op zijn eigen manier en wat er ook gekozen wordt: Daar is niks geks aan.
Dus goeie keuze!! :)