maandag, mei 14, 2007

Moederdag!








Jaja, gisteren was het weer zover. Het was moederdag.
's Morgens mocht ik lekker uitslapen en uiteindelijk werd ik wakker gemaakt door de kids.
Jesco had een leuke bloem geknutseld en had een gedichtje uit het hoofd geleerd erg leuk. Ook had hij nog een schilderij geknutseld op school. Wat ingepakt was in cadeaupapier met een zelfportret.
Van Yanouck heb ik ook een kleurplaat gehad het een gedichtje erop en een geknutseld bloemstukje. En een portret tekening. (Zie bovenaan)
Ook heb ik nog nieuwe glazen gekregen. Ik wilde graag allemaal dezelfde glazen ipv allemaal verschillende, dus geef me die maar heb ik gezegd. Ik hecht meer waarde aan de knutsel werken ipv aan gekochte cadeaus.





En dit zijn allemaal knutselwerken van Jesco, die eigenlijk helemaal niet zo'n knutselaar is dachten we. Maar het blijkt wel dat wij er ook wel eens naast zitten. Hij was ook zo trots als een pauw! Dit gedichtje hing aan de bloem en heeft hij keurig opgezegd:


Ma-de-liefste!!
Blijf maar liggen in het grote warme bed.
Blijf maar lekker nog wat dromen tot er koffie is gezet.
Strakjes maak ik een ontbijtje met beschuitjes voor klaar voor jou,
maar nu eerst een mooie bloem, omdat ik zoveel van je hou!!

Van Jesco



Welke moeder zou nu niet trots zijn op haar kroost?
Ik ben het in ieder geval wel!

Verder heb ik de hele dag niks hoeven doen en werd er zelfs eten gekookt door H. Dus een heerlijke moederdag gehad en heerlijk uitgerust!

3 opmerkingen:

Kitty zei

So hee, dan ben je effe lekker verwend. Maar hier niet minder hoor, en inderdaad die knutsels, daar doen we het allemaal voor.

The world according to El zei

Beetje late reactie, maar prachtig hoor ze hebben hun best gedaan. Ik ben zelf ook enorm verwend maar dat komt nog wel om te vertellen

Tummetje zei

Halllloooooooooooo, moederdag komt er al weer bijna aan hoor. Schiet eens op met een nieuw blog :)