vrijdag, februari 16, 2007

Ben ik weer!

Ik ben er weer aan toe om een verhaaltje te schrijven!
Het gaat erg goed met mijn been. Ik heb er bijna geen last gehad van gehad. Het lastigste was eigenlijk wel het drukverband wat van mijn tenen tot bijna in mijn lies zat. Maar goed,.... morgenavond mag alles eraf en dan kan ik weer vrijuit bewegen!
Ik mag zo weer aan het werk. Ik heb vanmorgen al een tijdje gewerkt en ga zo maar weer een paar uurtjes. Ik ben tussendoor ff lekker naar huis geweest om ff lekker samen te eten. Lekkere boterhammen met ragout hadden we! Hmmmm, de kids vinden dat ook erg lekker dus er is behoorlijk wat brood opgegeten.
En dan heb ik heerlijk een vrij weekend. We hebben tot nu toe ook nog geen afspraken staan,....... Dus we moeten nog niks. We gaan gewoon doen waar we zin in hebben.
Verder heb ik weinig meer te vertellen en brei er daarom ook maar weer een eind aan.
Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

Smitsky zei

Tot vanavond dus... ;-)

The world according to El zei

Ik heb nu ook een vrij weekend, nou ja vrij, vanmorgen boodschappen gedaan, wassen gevouwen, broodjes gemaakt (heerlijke warme broodjes met beenham) was opgehangen, straks hond uitlaten, vanavond verjaardag, morgen gaan we de camping bekijken waar we deze zomer heen willen, dus vrij weekend, neuh, maar ik hoef niet te werken

elbakero zei

Het valt allemaal nog wel mee volgens mij met het been. Wees blij, dan zie je niet zo erg tegen de grote operatie op.

Ik zit net te bedenken wat we eens gaan eten vandaag en ragout is inderdaad een goed alternatief. Die houden we erin.

Kitty zei

Hier verliep het weekend ietwat anders met alle carnavalsperikelen.
Heerlijk, ragout met brood maar wij gaan tijdelijk voor erg gezond na al het vette eten en vele drinken hahaha.
Goed he?