woensdag, maart 21, 2007

De update van 5 maart jongstleden

Maandag zijn we gezellig naar de film van Ernst, Bobbie en de rest geweest. Een erg leuke film en de kids hebben zeer aandachtig in de bioscoop gezeten. Woensdag lekker wezen schaatsen in Heerenveen. Jeetje wat hebben we onze ogen uitgekeken naar de schaatskunsten van Yanouck. Die schaatst dus zo weg! Jesco heeft lekker gekrabbeld op het ijs en na een paar uur moe maar voldaan naar de McDonalds. Heerlijk gegeten en daarna lekker op de bank hangen. Vrijdagavond ben ik samen met Yanouck en mijn schoonzus naar sterren dansen op het ijs geweest. Wat was dat ook weer geweldig. We hebben genoten met zijn 3-en. Als je wist waar we zaten heb je ons kunnen zien op tv! :) Zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd omdat ik vandaag dus jarig ben en Harm onderweg is naar Tjechië op werkweek om te skieën. Ik ben erg verwend kan ik wel zeggen. Ik zal even een kleine opsomming geven van wat ik gekregen heb: tafelkleed en stoelkussens voor de eetkamerstoelen, ketting, strijkijzer en kunstwerken van de kids, bloemen, geld, bon van de intratuin, merci chocola, parfum, 2 bloemstukjes,...... Enorm verwend dus! Gisteren was mijn schoonvader jarig en daar zijn we dus ook nog heen geweest en toen was het ook zo vanmorgen 06.15 uur,......... het tijdstip dat Harm op school moest zijn om de boel klaar te maken voor vertrek naar Tjechië. Hij zit nu dus nog in de bus en ze verwachten om 21.00 uur aan te komen op plaats van bestemming. Nu heb ik het rijk dus alleen met de kids! We gaan lekker rustig aan doen deze week en hebben geen gekkigheid in het verschiet!

Geen opmerkingen: