maandag, april 05, 2010

Pasen


En dan is Pasen al weer bijna voorbij. De kids zijn zaterdag opgehaald door Hubbie zijn ouders en zijn lekker logeren. Zondag gewerkt en vanmorgen zijn we met G & H naar de Makro en de chinese groothandel geweest in Amsterdam. Vanmiddag weinig bijzonders gedaan. Hubbie is druk met de vijverpomp en ik heb lekker op de bank gehangen. Ik vond dat ik dat wel verdiend had na een week hard werken.
Straks gaan we nog lekker eten bij G & H. Zal zoals altijd wel gezellig en erg lekker zijn.
Morgen moeten zowel hubbie als ik aan het werk. Morgenavond rond etenstijd worden de kids weer thuisgebracht en dan is het weer gedaan met de rust, hahaha. Het is nu wel erg stil hoor zonder knuffelende kindjes.

2 opmerkingen:

AlfanDeek zei

Is wel lekker rustig zonder kindjes. Kom je weer aan elkaar toe, toch?

Mijn dagboek zei

ben je er wel van bij gekomen.
want die rust word dan ook vervelend omdat je wat mist. gr mij