dinsdag, maart 09, 2010

Nieuwe baan!



Nieuwe baan, ja, een nieuwe baan!

Menigeen zal schrikken, maar dit geldt niet voor mij hoor maar voor mijn hubbie. Vanaf 01 augustus is hij geen docent techniek meer maar wordt hij opleidingsmanager voor de opleiding Handel en ICT. Een hele nieuwe verantwoordelijke uitdaging waar hij erg veel zin in heeft. Het is wel dubbel omdat hij zijn opleiding voor techniek eigenlijk helemaal in de ijskast gaat zetten, maar ja....... soms wil je gewoon meer. Je krijgt een hele nieuwe uitdaging en daar doe je het voor!

Veel succes!

10 opmerkingen:

Zustertjen zei

Super en idd veel succes!

Smitsky zei

Gefeliciteerd! Helemaal goed :)

Nance zei

Ik schrok er wel een beetje van hoor! Maar ik wens Harm heel veel succes!

The world according to El zei

Harm gefeliciteerd!! Altijd leuk om een nieuwe uitdaging aan te gaan

Hubbie Zelf zei

Dank jullie wel, ik ga ervan uit dat Miss N jullie up2date houdt van de gang van zaken komend schooljaar haha....delegeren lukt al aardig


groeten.

Smitsky zei

Wie van jullie twee is nou de delegeerder? hihi

Simone zei

leuk! succes!

Blondie Power zei

Wowwwww.. ik schrok wel ff... hahaha...

Maar Harm; Gefeliciteerd!

Mijn dagboek zei

wat een nieuwe uitdaging. echt goed van harm. gefeliciteerd .
gr mij

Mirjam zei

Succes met je nieuwe job!