zondag, oktober 04, 2009

Verjaardag Yanouck

Sorry, dat ik al zo lang niets geschreven heb. Ben erg druk geweest en heb geen tijd genomen om te schrijven. Heb wel de verschillende blogs gelezen, maar heb verzuimd om er iets bij te plaatsen, puur omdat ik mezelf daar geen tijd voor gun.

Maar goed, ik ga de draad weer oppakken en dat begint met het schrijven van een blogje over het vieren van de 10e verjaardag van Yanouck.


Aanstaande woensdag wordt onze grote meid alweer 10 jaar. Dit hebben we gisteren en vandaag uitgebreid gevierd. We hebben erg veel visite gehad en ze is enorm verwend. Yanouck heeft veel cadeautjes gehad zoals verschillende boeken (fijn en makkelijk als je graag leest) en een Anubis spel en Anubis puzzel, nieuwe kleren, een echte elektrische tandenborstel en ook nog een jaarabonnemet op de tina en veel geld. Dat was allemaal ook erg welkom. Ze is namelijk aan het sparen voor een minilaptop.



Alle mensen via deze weg dan ook nogmaals bedankt!

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Alweer 10 jaar....Grote meid! Feliciteer wel via Hyves natuurlijk...Zo hoort het toch?

The world according to El zei

Gefeliciteerd!! 10 jaar is toch een mini mijlpaal. Woensdag nog eens dunnetjes over?

Mijn dagboek zei

wat een dame alweer. gefeliciteerd meid met haar verjaardag. ik hoop dat je woensdag een leuke dag en mooi weer hebt.

enne ik ben blij dat jeweer wat gaat schrijven. gr mij