vrijdag, oktober 30, 2009

Druk, druk

Vanaf zaterdag iedere dag gewerkt behalve de woensdag en vanavond half 10 had ik eindelijk weekend. Vanmiddag tussen mijn twee diensten in nog even een monchou taart gemaakt en dat nog ff bij iemand ingepeperd die dit wel heeeel erg lekker vindt.

Verder hebben we net de woonkamer versierd met slingers en ballonnen en de cadeaus ingepakt en dan zijn we er klaar voor. Morgen vieren we namelijk de verjaardag van Jesco. Aanstaande maandag wordt hij alweer 7! Jemig, een echte grote, stoere bink (zonder voortanden, hahaha) wordt het al.

3 opmerkingen:

elbakero zei

de tijd vliegt!
Veel plezier met de verjaardag.

Mijn dagboek zei

gefeliciteerd met je zoon. ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad. en morgen nog lekker tracteren . dus heel lang jarig. gr mij

Nance zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jesco. Gelukkig komen de voortanden vanzelf weer terug :-)