zondag, juni 07, 2009

Yanouck

Afgelopen donderdag is bij Yanouck een vlekje weggehaald van haar rug. Het leek een moedervlekje maar werd steeds donkerder en was nu bijna zwart. Wij vonden het niet zo'n prettig gezicht en Yanouck was er ook heel duidelijk: het plekje moest weg. Afgelopen donderdag was eht dan zover. 's Morgens om 09.15 uur moest er thuis een verdovende zalf op haar rug met een pleister en om 10.15 uur moesten we bij de dermatoloog zijn. Uiteindelijk was ze om goed half 11 aan de beurt en werd er een verdovingsspuit in haar rug geplaatst. De pijn viel mee hoewel het een pittige spuit was volgens de dermatoloog. Hij heeft een plekje weggesneden van precies 1 cm en heeft het met 5 hechtingen weer netjes aan elkaar gehecht. Komende donderdag mogen de hechtingen er weer uit. Het gaat allemaal goed met haar.

6 opmerkingen:

daydreamer zei

En is het nooit duidelijk geworden wat het zwarte plekje was? :S

MissNonsens zei

@Martina:
Ze zetten het op kweek en kijken wat het is. Zodra zij het weten zullen wij het ook horen.

elbakero zei

dat is dan maar beter ook dat je dat weg hebt laten halen.

Lijkt wel op een naveltje :-)

Oh ja, nog gefeliciteerd!

The world according to El zei

Dapper ding hoor die Yanouck

Mijn dagboek zei

knap van haar hoor en heel flink van die lievert. laat effe weten wat de uitslag was. gr mij


ps lopen die skatten van jou ook avondvierdaagse??????????

MissNonsens zei

@ mijn Dagboek:
Ja, die skatten van mij lopen beide de 4daagse. Zelf loop ik ook alle avonden mee, dapper he!