zondag, juni 28, 2009

Logeren in de tuin

Vrijdag hebben de kids bedacht dat ze wel eens in een tent in de tuin wilden slapen. Zo gezegd, zo gedaan. Harm heeft een tentje opgezet en daar gingen ze in pyama.....

Ze hebben uiteraard nog een tijdje liggen kletsen en uiteindelijk was het stil. Ik vond het best eng, maar goed de kids zelf niet, dus toe maar. 's Morgens om 06.45 uur moest er geplast worden en om 7.15 uur waren ze zo hard aan het schreeuwen (ze noemen het zelf praten) dat ik maar eens naar beneden ben gegaan of dat nu echt nodig was. Uiteindelijk was het tot 9 uur stil. :)

Conclusie: ze willen toch vaker samen kamperen.


3 opmerkingen:

The world according to El zei

Ja ik vind het ook altijd eng maar ze vinden het zo leuk, de buren soms wat minder :-)

mirjam zei

Hoi Hoi

Wat word jesco groot!!
Heeft ie dat stoere kapsel niet meer? stond hem altijd zo leuk haha

Mijn dagboek zei

de kids zijn niet bang maar moeders wel . das altijd zo hoor. jij kunt er haast niet van slapen en de jeugt vind het grandioos.
succes met de volgende logeerpartij. gr mij