donderdag, januari 06, 2011

Eindelijk

Ik kreeg gisteren te horen dat mijn laatste blog verhaal al sterk verouderd was. Dit klopt helemaal. In de tussentijd is er wel wat gebeurd, maar niet altijd zin en tijd vrij willen maken om een blog te schrijven. Maar goed, bij deze dus.........

Bij mijn laatste blog zat ik nog volop in de onderzoeken en deze zijn inmiddels afgerond. De uitslag is kort gezegd dat ik reuma in mijn rug heb. Niet fijn, maar ja... ik heb medicijnen gekregen en deze doen steeds meer hun werk. Ik ben inmiddels al de hele week 6 uur per keer aan het werk ipv 4 uur. Het is zwaar, maar het gaat redelijk. Ik had gisteren geen puf om ook maar iets te doen aan mijn strijkwerk, maar dat ligt er morgen ook nog wel.

1 opmerking:

Mijn dagboek zei

he he welkom in de lucht.
ik weet van mij zelf hoe het voelt met reuma. tis zwaar klote maar er is niks tegen te doen. positief blijven is het enigste wat ik kan zeggen gr will