donderdag, augustus 19, 2010

Vakantie Oostenrijk

We zijn in deze zomervakantie weer heerlijk naar Oostenrijk geweest voor 3 weken. We hebben heerlijk weer gehad, dus dat is al een heel goed plan. Heenreis verliep wat moeizaam mede dankzij veel files en een wagenziek ventje achterin de auto. Maar goed alles overleefd en met 12 uur waren we op plaats van bestemming. We waren weer op ons vertrouwde plekje waar we al jaaaren komen. We werden hier ook weer met open armen ontvangen. Heerlijk is dat!

We hebben niet al te veel gedaan. Veel gezwommen bij de OssiacherSee en naar een vogelshow geweest, rodelen, maar Harm en Jesco hebben ook nog met een groepje een berg beklommen. 2254 meter hoog. Wat was ik trots op mijn mannetje dat zomaar bovenaan het gipfelkreuz stond zonder te zeuren dat hij moe was.

De zaterdag voor wij weer naar huis zouden rijden kwamen onze brabo vrienden ons verblijden met hun gezelschap. Dat was weer erg gezellig. Maar zoals altijd komt aan alle leuke dingen een eind en dinsdagavond na het eten zijn wij weer naar huis vertrokken. Dit was een hele voorspoedige reis en met 10 uurtjes waren we weer thuis en konden weer heerlijk in ons eigen bed slapen.
Ik voeg de foto's in willekeurige volgorde onder dit bericht.










1 opmerking:

Mijn dagboek zei

geweldig wat een flinke knul is dat. ik doe hem dat niet na.
hebben jullie wel mooi weer gehad dan???? mijn broer niet . veel regen in oosterijk.
ik vind je dochter heel stoer met die vogel op haar arm. zou bang zijn dat hij met pikte . op naar de volgende vacantie. gr mij