dinsdag, mei 11, 2010

Moederdag

Afgelopen zondag was het moederdag. Eerst heb ik gewerkt tot 17.00 uur en toen ik thuis kwam zaten er 3 vakantiegangers op de bank welke gezellig mee zouden eten 's avonds. Lekker chinees gehaald en na nog 2 koffie drinkers binnen gehaald te hebben en daarna iedereen weer weg was, was het tijd voor mijn moederdagcadeaus volgens de kids. Jesco had een mooi pakje met een zelf getekend hart en een zelf geplakt bloemetje erop met de tekst:

Ma de liefste deze bloem is voor jou omdat ik zoveel van je hou Jesco
Helemaal zelf geschreven, heel knap lieverd. In het pakje zat een zelf beplakte bloemenspuit.







Ook Yanouck had wat moois gemaakt op school. Ze had een tegel versierd en beschreven met de tekst:

Je bent de liefste moeder Yanouck

Ze had er ook nog een mooie 3d kaart bij gemaakt, dit is haar nieuwe hobby. Uren heeft ze hier al aan besteed de afgelopen week tijdens de vakantie.




Ik ben trots op mijn 2 kanjers.

Morgen is het weer een belangrijke dag voor Jesco. Zijn gips mag er weer af. Nu maar hopen dat de pijn niet meer al te erg is en dat hij snel weer alles kan doen. Wel sneu als je vakantie hebt en eigenlijk weinig kunt.

6 opmerkingen:

Blondie Power zei

En hoe gaat het zonder gips??

MissNonsens zei

Het gips gaat er morgenmiddag af. Hij moet nog een dag afzien, hahaha

Blondie Power zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Blondie Power zei

Ohw... begrijpend lezen is een moeilijk ding..

Maar ja moederdag, dag later.. maandag... dus.. tja nou ja..

wist ik veel dat je deze post er nog maar net opgebatst hebt.. hahaha..

MissNonsens zei

Hahahaha, kan gebeuren

The world according to El zei

Je bent maar verwend! Dat voelt heel raar denk ik zonder gips, zo licht maar ook een verademing. Succes morgen