donderdag, januari 21, 2010

Fauteuils

Het werd hier wel eens tijd voor een interieur update. Dus hebben we onze oude houten eetkamer stoelen vervangen voor een paar nieuwe eetkamerstoelen. Het zijn mooie fauteuils geworden.



De oude stoelen hebben we nu op MP gezet. Wie weet kunnen we er nog iemand gelukkig mee maken. Nu de fauteuils bij de tafel staan hebben we ook gezegd dat we de eetkamertafel ook nog gaan vervangen. De oude is donker net als de stoelen en 210x90 groot. De nieuwe moet een lichte tafel worden van 180x90 of zo. Net iets kleiner. Dus daar gaan we nog ff naar zoeken.

4 opmerkingen:

Zustertjen zei

Mot wel lekker zitten, lijkt mij. Lekker lang tafelen.

On the Run zei

ik vind ze leuk

The world according to El zei

Leuk zeg, ik ben toevallig deze week ook wat winkels aan het afstruinen geweest voor een tafel en eetkamerstoelen.
Er is zoveel, moeilijk dus

Mijn dagboek zei

en hoe zitten je nieuwe stoeltjes?? gr mij

ik vind ze gaaf hoor.