zondag, februari 08, 2009

Het leven is keihard!

Gisteravond zaten we na het eten aan tafel
nog zo over een en ander na te praten
tot het gesprek op euthanasie kwam.

Bij dit delicate onderwerp,
over de keuze tussen leven en dood,
zei hij me: 'Laat mij nooit leven als een plant,
waarbij ik afhankelijk ben van een machine en
gevoed word met een vloeistof uit een fles.
Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen,
die mij in leven houden, maar af.'

Ik ben opgestaan,
heb de stekkers van de TV, decoder, Xbox 360, Wii én
van de computer er uitgetrokken en
al zijn bier weggespoeld!

Nu vindt hij me EEN TRUT!!! Nou ja zeg!!!!!

7 opmerkingen:

elbakero zei

:-)

On the Run zei

hahahahahahhaha

The world according to El zei

Doe je een keer wat hij zegt, is het weer niet goed!! ;-)

Mijn dagboek zei

en wat heb je toen gedaan????
kaarsjes op tafel gezet. hahaha gr mij

daydreamer zei

HILARISCH!!! :D

Anoniem zei

jij mag ook niks!!!

Smitsky zei

whoehahahahahahahahahaha!!!