zaterdag, december 06, 2008

Sinterklaas

Na een week ziek zijn van mijn kant begin ik nu weer op te knappen. Ik kan me niet herinneren dat ik zo ziek ben geweest. Nu alleen de nasleep van vermoeidheid nog de baas worden en dan ben ik weer helemaal paraat!

Ondanks dat was het gisteravond dan eindelijk zo ver! Het was pakjesavond. De kinderen zaten rustig huis anubis te kijken, maar het kijken werd bruut gestoord door een zwarte piet die het op dat moment nodig vond om 2 zakken met cadeautjes en daarbij de nodige pepernoten en schuimpjes naar binnen te gooien. Dit hadden de kids op dat moment nog niet verwacht.

Ze hebben lekker cadeautjes uitgepakt en nog een tijd heerlijk kunnen spelen. (Wij waren blij dat sinterklaas mooi op tijd was dit jaar)






En als de cadeautjes uitgepakt zijn is het ook altijd leuk om de zakken te gebruiken voor het zaklopen:

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk dat ze onverwachts langs kwamen..
En die zakken van sinterklaas zijn multi functioneel zie ik al!

Mijn dagboek zei

en wat heb je zelf van de sint gekregen??????????? gr mij