vrijdag, januari 25, 2008

Nieuwe functie


Zo ook hier is de kogel door de kerk.

Door een reorganisatie binnen MP krijg per 1 februari ook een andere functie. Er waren meerdere functies te verdelen. Ik had te kennen gegeven dat ik wel een stapje hogerop wilde en heb daarvoor ook een sollicitatie gesprek gehad. Ik vond het geen prettig gesprek, zoals velen onder ons en kreeg maandag te horen dat ik het ook ben het niet geworden. Daar kreeg ik wel de vraag of ik verder wilde als shiftleader, maar daar heb ik op aangegeven dat ik dat eigenlijk niet wist en dat ik eigenlijk liever naar de helpdesk zou willen. Om een en ander niet te overhaasten hebben we uiteindelijk besloten donderdagmorgen om tafel te gaan zitten en dit door te spreken. Ook dit vond ik geen prettig gesprek en heb dan ook mijn keuze gemaakt om over te stappen naar mijn geweldige collega's van de helpdesk. Ik ben zelf heel erg blij met deze keus en dit geeft mezelf een hoop rust. Ik vind dat werk zo leuk en wil daar helemaal voor gaan! Ik hoop dat iedereen mijn keuze zal begrijpen en anders helaas maar niet.

6 opmerkingen:

Effe Uppen zei

Je bent welkom. ;)
We gaan er met ons allen wat van maken.

BadBunny zei

Ik vind het ook leuk dat je ons team komt versterken! Gezellig hoor!

Simone zei

Tuurlijk wordt dat begrepen, vanuit de ziekenboeg ben ik dan ook blij te lezen dat je wel bij ons blijft.

Veel plezier als typmiep! en volgens mij ga je de rust heerlijk vinden!

elbakero zei

Het gaat helemaal goed komen!

Smitsky zei

Er zijn heel wat kogels afgeschoten, die van jou was wel de "zwaarste" denk ik ;)

WELKOM bij de typemiepclub :)

Gezellie!

Anoniem zei

Hey meis,
jammer dat de gesprekken niet leuk zijn verlopen, maar hopelijk haal jij uit deze functie meer voldoening! Succes..